Producenci


 

Wysyłka i płatności

 


 

Na chwilę obecną oferujemy Państwu wysyłkę Kurierem, Pocztą Polską (wysyłka ekonomiczna lub priorytetowa) oraz odbiór osobisty w jednym z dwóch naszych punktów stacjonarnych. Wyboru sposobu dostawy proszę dokonywać w momencie finalizacji zamówienia.


Dostawa zamówień  za pomocą kuriera.

Po wysłaniu zamówienia z magazynu zostanie do Ciebie wysłany mail z podanym numerem listu przewozowego. Numer ten umożliwia monitorowanie statusu przesyłki zamówionego przez Ciebie towaru.


  1. Kurier podejmuje próbę doręczenia zamówienia dwukrotnie.
  2. Jeśli nie zastanie odbiorcy zamówienia pod wskazanym adresem, a będzie miał taka informację (np. w budynku znajduje się skrzynka pocztowa typu euro, do której będzie miał dostęp) kurier zostawi awizo z informacją o próbie doręczenia zamówienia.
  3. Przesyłki kurierskie są dostarczane najczęściej w godzinach 9:00 - 18:00 (nie ma możliwości wyboru konkretnej pory dnia lub godziny dostawy). Wybierając dostawę kurierem, prosimy podać taki adres dostawy, aby możliwe było skuteczne doręczenie paczki w tych godzinach.
  4. Na awizo jest zamieszczony numer telefonu do kuriera dzięki któremu można uzgodnić termin następnej próby doręczenia.
  5. W przypadku braku doręczenia zamówienia, zostanie ono przekazane przez kuriera do magazynu. W takiej sytuacji nie ma możliwości cofnięcia zamówienia i dostarczenia go ponownie.


Dostawa zamówień za pośrednictwem Poczty Polskiej.

Po wysłaniu zamówienia z magazynu otrzymasz mail z informacją o statusie zamówienia.

  1. Liczba produktów w zamówieniu dostarczanym za pośrednictwem Poczty Polskiej w jednym zamówieniu nie może przekroczyć 15 sztuk.
  2. Listonosz podejmie próbę doręczenia zamówienia tylko raz.
  3. Jeśli nie zastanie odbiorcy zamówienia pod wskazanym adresem, a będzie miał taką możliwość, zostawi awizo z informacją o próbie doręczenia zamówienia.
  4. Zamówienie na poczcie czeka na odbiór przez 14 dni.
  5. W przypadku braku doręczenia zamówienia, zostanie ono przekazane do magazynu. W takiej sytuacji nie ma możliwości cofnięcia zamówienia i dostarczenia go ponownie.

 

WPŁATY:

 

Wpłat należy dokonywać na konto firmy:


  • BREBANK - mBank - nr konta : 11 1140 2004 0000 3902 5654 5421
  • BS Proszowice- nr konta : 42 8597 0001 0010 0001 7053 0001

 

lub korzystać z płatności on-line podczas składania zamówienia.

 


Strona głównaStrona główna

Koszyk  

jest pusty

Nowe produkty

Brak nowych produktów na tą chwilę

Najczęściej kupowane

Aktualnie brak